Jakie są korzyści i wyzwania związane z wolnym handlem?
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami lub usługami. W jaki sposób się jednakże okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zwykle mają charakter informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach mogą nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, kiedy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie poprawnie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o konkretnych produktach czy usługach. Poza tym reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.
1. Tutoriale
2. Wiadomości
3. Wejdź
4. Otwórz link
5. O nas